הובלת פסנתר וציוד כבד - הובלות דוד
פורטל לקוחות
הובלת פסנתר וציוד כבד

הובלת פסנתר וציוד כבד

מלא את הפרטים הבאים

שדה חובה

מקובל להניח כי חוסנה של שרשרת נבחן על פי  החוזק של החוליה החלשה ביותר בה. כאשר מדובר בהובלות- המבחן הוא הפוך: במידת יכולתה של חברת ההובלה לבצע העברה  של ציוד כבד ולאפשר את העלאתו והורדתו מקומה גבוהה. על פי מבחן זה אין ספק כי חברת ע.ר.ד הובלות דוד בע"מ מקבלת ציון גבוה ביותר. בחנו אותנו והיווכחו בכך.

הובלת פסנתר וציוד כבד נוסף מחייבת היערכות מבעוד מועד. אם הדירה אשר בה מצוי ציוד כבד ממוקמת בקומה גבוהה בבניין דירות, יש הכרח לבצע את ההובלה באמצעות מנוף או במת הרמה הממוקם על רכב ממונע. 

החברה מספקת לכם שירות נדרש וחיוני זה לכל לקוח, יהיה מיקום ביתו אשר יהיה, גם אם הדבר מחייב השקעת מאמץ מיוחד על מנת לאפשר את השירות. על מנת להסיר כל ספק בקרב מי שנזקקים לשירות זה ייאמר וייכתב כי החברה מנוסה בהובלת ציוד כבד הן עבור לקוחות עסקיים ומוסדיים והן עבור לקוחות פרטיים ומסוגלת לתת מענה לכל דרישה.

לבד מבעיית המשקל הרב של כל ציוד כבד נדרשת זהירות יתרה בכל מהלך פינויו מדירה, הובלתו והנחתו במקום המיועד לו בדירה החדשה. לשם כך יש הכרח להקצות משאית שניתן לאחסן בה את הציוד באופן שתובטח שלמותו ותימנע כל פגיעה בו.

מעל ומעבר לתקן המחמיר והמחייב

ע.ר.ד הובלות דוד בע"מ, המצוידת בתו תקן של מכון התקנים עובדת לא רק על פי התקן: לא אחת היא מחמירה עם עצמה מעבר לדרישותיו.

צי הרכב המגוון והציוד כנדרש ערוך ומוכן לבצע כל הובלה לאחר תיאום מראש. יכולת מוכחת, ציוד טכנולוגי מתקדם, משאיות עם כריות אוויר למניעת טלטולים ולהגנה על הציוד, פיקוח לוגיסטי ממוחשב ובעיקר- אמינות ומיומנות של צוות העובדים מהווים ערובה לביצוע מושלם.

בדרך כלל ציוד כבד הוא גם ציוד רגיש ופגיע. כאשר מדובר בפסנתר, טיפול לא זהיר ולא מקצועי בו עלול לגרום לו נזק. כמו כן גם הובלת ריהוט מחייבת טיפול מקצועי. אנשי המקצוע של החברה מוודאים האם ניתן לפרק ריהוט ולהרכיבו על מנת להקל על העמסתו והובלתו. במקרים שבהם זה ניתן הפירוק מקל על הצוות ועל המוביל.

על מנת ליהנות מהשירות המבוקש במועד הנוח והמתאים לכם אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר באמצעות הטופס המקוון. בתיאום אתכם ייקבעו המקום והזמן כך שתוכלו לתכנן את סדר היום שלכם לנוחותכם.

חברתנו מבטחת את הציוד שלכם. הכיסוי שיוענק לכם במקרה של נזק יפצה אתכם בסכום שיאפשר לכם לקבל מענה מהיר ולא להרגיש כלל כי נגרם לכם נזק. ע.ר.ד הובלות דוד בע"מ לא מבליעה דבר באותיות קטנות, סמויות מעיניהם של לקוחות. היא אינה כוללת בחוזה שום פרט שהלקוח לא מבין אותו. כמי שדוגלים באמינות ובשקיפות ומיישמים אותם הלכה למעשה אנחנו מאמינים כי שירות לקוחות ראוי לשמו הוא שירות המאפשר ללקוח ליהנות מכל מה שהחברה יודעת להציע ולספק ללא סייגים וללא תנאים. 

בהצלחה!

נכתב על ידי עילאי פרץ - מנהל בחברת הובלות דוד. לפרופיל