הובלת ריהוט משרדי - בחירת החברה הנכונה ביותר עבור העסק שלך

הובלת ריהוט משרדי - בחירת החברה הנכונה ביותר עבור העסק שלך

מלא את הפרטים הבאים
הובלת ריהוט משרדי - בחירת החברה הנכונה ביותר עבור העסק שלך

כאשר בעל עסק מחליט שהגיעה העת להשתדרג ולעבור למשרד גדול יותר, הוא צריך לקחת בחשבון מספר פרמטרים והעיקרי בניהם הוא עניין הובלת המשרד.

כאשר מעבירים דירה, קל לנו לבחור חברת הובלה, בד"כ זה דרך עצה של חברים שנעזרו באותה חברת הובלה, או אפילו משאית הובלות שראינו ברחוב שלנו שלפני שבוע שביצעה הובלת דירה ורשמנו מהר את מס' הטלפון שלה, ומעבר לזה, תמיד נוכל לקחת יום חופש או יותר מהעבודה, ואת האריזה והפריקה לבצע בכוחות עצמנו ללא עזרה של המובילים.


אך כשמדובר בהובלות משרדים, יש צורך בבחירה של חברת הובלות שעיקר פועלה הוא הובלת ציוד וריהוט משרדי וזו חברה מנוסה ומודעת לכל הצרכים של המשרד ולחשיבות המרבית של צמצום משך זמן ההובלה למינימום.


מס' אלמנטים שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים חברת הובלות עבור הציוד המשרדי שלכם:

  • מחיר- תחום הובלת משרדים מציעה מחירים מגוונים ביותר. מחיר הובלת משרד יכולה לנוע בין אלפי עד עשרות אלפי שקלים לאותה הובלה בדיוק. חשוב לשים לב בנושא זה ולראות כי חברת ההובלה אשר מציעה לכם את השירות יכולה לעמוד מאחורי הבטחותיה וכי ותבצע את ההובלה על הצד הטוב ביותר. כדאי להיזהר מחברות אשר מציעות לכם שירות ברמת מחירים נמוכה באופן קיצוני מהמקובל בשוק, שכן דבר זה לרוב גורר בעיות כגון חברה אשר לא מופיעה ביום ההובלה או מגיעה ללא צוות וציוד מתאים.
     
  • אריזה- אחד השירותים הנוספים ומאד חשובים שמציעות חברות ההובלה השונות הינו שירות האריזה. אריזת משרדים אינה דומה בכלל לאריזה של דירות או בתים, מכיוון שמדובר על חפצים וציוד להם נדרש המשרד באופן שוטף בכדי לתפקד. חברה מקצועית ומנוסה בתחום הובלת המשרדים, תדע כיצד למיין כל ארגז, כדי להקל בצורה היעילה ביותר על איתור המסמכים, התיקיות או הציוד הנדרש לתחילת הפעילות במשרדי היעד. ארגון נכון ומסודר של הציוד והמסמכים, ישפיע באופן ישיר על המשך פעילותו התקינה של בית העסק לאחר ביצוע ההובלה.
     
  • ציוד המועבר במהלך הובלות משרדים- בניגוד להובלת דירות, הציוד המועבר בעת העברת המשרד הוא ציוד טכני לרוב. מחשבים, מכונות הדפסה, ריהוט משרדי, קלסרים, ארונות וכונניות שהם המרכיבים העיקריים של ההובלה. לכן, קיימת חשיבות רבה להתנהלות קפדנית מצד המובילים, מכיוון שהעברת מחשבים וציוד משרדי אחר דורשת התייחסות עדינה ביותר. חשוב לשים לב והקפדה מרובה על הציוד לאורך כל ההובלה שכן, מספיק ארגז אחד אשר ילך לאיבוד במהלך ההובלה ויכיל חומר חשוב המרוכז בקלסרים או תיקיות יכול להיות מאוד משמעותי ולגרום לנזק רב למשרד.

לסיכום, על מנת להבטיח מעבר משרד טוב ואיכותי ככל האפשר כדאי להיערך לכך מבעוד מועד. הקפידו לסמן כל ציוד עבור המובילים בכדי שידעו איזה ציוד לארוז יחד, ואיזה ציוד יעבור בנפרד, למשל תיקיות מסוימות אשר קשורות אחת לשנייה ולא ילכו לאיבוד.

נכתב על ידי עילאי פרץ - מנהל בחברת הובלות דוד. לפרופיל