השוואת מחירים הובלות קטנות - הובלות דוד
פורטל לקוחות
השוואת מחירים הובלות קטנות

השוואת מחירים הובלות קטנות

מלא את הפרטים הבאים

שדה חובה

לעיתים החיים מזמנים בפנינו הזדמנויות שונות שמשנות את אורח החיים שלנו באופן מידי כמו למשל הצטרפותו של מכשיר חשמלי שעד כה לא הזדמן לנו ליהנות משירותיו למשפחתנו כמו למשל מכונת כביסה, מייבש, מקרר גדול או מדיח כלים. מרבית האנשים מחזיקים רכב מסוג פרייבט אשר לא ניחן במקום רב, במיוחד כשמדובר בהובלת ציוד וכשמדובר בחבר'ה צעירים או סטודנטים, לפעמים הם אף חסרים את הפריבילגיה שברכב פרטי. או אז על מנת להעביר את הרכוש החדש למעוז חפצינו נדרשת הובלת מקצועית המתמחה בהעברה של חפצים קטנים ממקום אחד לשני.

במה שונה הובלה קטנה משאר ההובלות?

בניגוד להובלות גדולות בהן הציוד שמועבר הוא רב וגדול במקרים של הובלות קטנות מדובר בהעברת פריטים בודדים אשר אינם דורשים שטח אחסון ממונע נרחב, לעיתים אף מדובר בהעברתו של פריט אחד יקר ערך הדורש יחס מיוחד. הבדל נוסף בין סוגי ההובלות השונות טמון בכך ששירותי הובלה למספר פריטים דורשים פחות לוגיסטיקה והערכות בשטח משירותים הניתנים למעברים גדולים ועל כן ברוב המקרים, ההבדל בא לידי ביטוי גם במחירים, במיוחד לאור העובדה, שפריטים קטנים אינם דורשים משאית גדול או כוח אדם רב לצורך שינוע הציוד ועל כן מחירי הובלות קטנות נמוכים בהרבה יותר משאר ההובלות באופן יחסי.

השוואת מחירים הובלות קטנות – נקודות למחשבה

ברוב מקרים טרם סגירת עסקה יתבצע הליך של השוואת מחירים הובלות קטנות כאשר הסיבה לכך היא קבלת תמונת מצב כללית על היקף השירות הניתן בטווח המחירים הרצוי. יחד עם זאת בעת השוואת מחירים הובלות קטנות כדאי לשים לב לכמה פרטים אשר יהפכו את הבחירה לנבונה ואפקטיבית. לכן בבואכם לבחור חברה להובלת חפציכם גם אם מדובר בחפצים בודדים יש לקחת בחשבון שהובלת ציוד שביר ויקר ערך תעלה הרבה יותר מהובלת חפצים רגילים וששירותי פירוק ואריזה בדרך כלל מייקרים את גובה המחיר. בנוסף עליכם לברר האם יש ביטוח מצד חברת ההובלה על נזק או אובדן של חפציכם ובכל מקרה, דאגו לכתוב הסכם.

חברת הובלות מקצועית בעלת ניסיון ומוניטין

בין אם מדובר בהובלות קטנות ובין אם בהובלות גדולות חשוב כי החברה האחראית למעבר תהיה מקצועית ובעלת ניסיון בתחום היות ובכוחו של ניסיון להבטיח כי העבודה תתבצע במיומנות רבה תוך כדי מתן שירות מקצועי וליווי צמוד. בנוסף ישנה חשיבות רבה לעבודה עם ציוד מקצועי וחדשני שיאפשר חיסכון במשאבים ויוביל לקביעתם של מחירים הוגנים. שירותי ההובלות של חברת הובלות דוד הם המובילים בתחומם היות ואנו מעמידים ללקוחותינו מגוון נרחב של פתרונות הובלה ואף שטחי אחסון מאובטחים. לחברתנו אלפי לקוחות מרוצים הן מהמגזר העסקי והן מהמגזר הפרטי הזוכים לשירות מקצועי הכולל את מיטב החידושים הטכנולוגים שקיימים ומלווה בצוות מיומן בעל ניסיון רב שנים.

ע.ר.ד דוד הובלות – המובילים בתחום

גם כשמדובר בהעברת חפץ אחד או חפצים בודדים ישנה חשיבות לבחירה נבונה, היות ובחירה שכזו תעשה את ההבדל ותהפוך את יום המעבר לפשוט, מהיר ומשתלם מבחינת המחיר. לכן אל תתפשרו על איכות ובחרו במובילים!
צרו קשר עוד היום בטלפון 1700071075 וזכו לשירותי הובלה מקצועיים במחירים הוגנים ומשתלמים!