כיצד להעביר את המשרד מבלי לפגוע בעבודה השוטפת

כיצד להעביר את המשרד מבלי לפגוע בעבודה השוטפת

מלא את הפרטים הבאים

להעביר את המשרד

כיצד להעביר את המשרד מבלי לפגוע בעבודה השוטפת

המטרה של כל עסק המחליט להעביר את המיקום של המשרד שלו לאזור אחר היא לבצע הובלה מסודרת ומקצועית של תכולת המשרד ללא השבתת הפעילות השוטפת של המשרד, דבר אשר יכול לגרום לעסק נזק רב. מאמר זה יגולל בפניכם כיצד חברת הובלות מקצועית ובעלת ניסיון בתחום הובלת משרדים מצליחה לעמוד במשימה זו.

מה הובלת משרד חייבת לכלול?

  • גישה מקצועית- תהליך ההובלה של משרד חייב לערב את המושגים ייעול , מקצועיות ומהירות.
  • ניסיון בסוג ההובלה- חשוב לבחור אך ורק חברה בעלת ניסיון מוצלח בהעברת משרדים. כאן חובה לבדוק כי מדובר בניסיון בסוג ההובלה  הדרוש לכם, דבר אשר יכלול אריזה והעברה של ציוד חריג בגודלו ומשקלו וכן ציוד רגיש.
  • ציוד מתאים- כאן חשוב מאוד לבחור חברת הובלות אשר מחזיקה בציוד מתקדם המיועד להעברה מהירה ובטוחה של כל הציוד הרגיש של המשרד. חובה לוודא כי לחברה יש מנופי הרמה, כלי רכב עם כריות אוויר, תאים ממוגנים מיוחדים לציוד שביר, ציוד אריזה ועוד.
  • ביטוח- התכולה של המשרד חייבת להיות מבוטחת בעת ההובלה והחברה חייבת להראות לכם מה כולל הכיסוי הביטוחי של ההובלה. במקרה וכיסוי זה אינו מניח את הדעת, הלקוח יוכל לרכוש כיסויים ביטוחיים נוספים בחברת ביטוח.

תכנון מקדים של ההובלה

חברת הובלה מקצועית תתכנן בצורה מוקפדת את כל תהליך ההובלה, תוך שהיא לוקחת בחשבון את כל התקלות שיכולות להתרחש בעת המעבר וכתיבת תוכנית פעולה אשר תכלול פתרונות אלטרנטיביים לכל בעיה. לשם תכנון וכתיבת כל שלבי תוכנית המעבר, נציג החברה יגיע אל המשרד, ירשום מהו הציוד אותו יש להוביל, האם קיים ציוד חריג או רגיש הדורש אריזה מיוחדת ותנאי הובלה מיוחדים. האם קיים ציוד כמו למשל כספת אשר דורשת מחברת ההובלה מנוף וכן האם קיים ציוד טכנולוגי הדורש פירוק על ידי אנשי מקצוע, נסיעה בתנאים מיוחדים והרכבה במיקום החדש. כמו כן אסור לשכוח את עניין הניקון במשרד חשוב להשאיר מאחור שטח נקי ומאורגן ולא פחות חשוב להכנס למשרד נקי ומצחוצח כדי להתחיל ברגל ימין 
נציג החברה ירשום מהי כמות החפצים, מהם שלבי המעבר הכוללים את הפירוק, האריזה, העמסה למשאית, ההובלה והרכבה מחדש במיקום המיועד. בנוסף, הוא ירשום האם מדובר במשרד גדול הכולל מספר קומות או שמא מדובר במשרד הכולל קומה אחת ומספר חדרים. בהתאם הוא ירשום בתוכנית כמה הערכת זמן לכל אחת מהפעולות בכל אחת מהקומות. תכנון מקדים של ההובלה יאפשר לחברת ההובלה להיערך בצורה מתאימה להעברת הציוד ולהוציא את הדברים לפועל בצורה מדוקדקת. כמו כן, חשוב לא לשכוח לפנות לחברת ניקיון משרדים על מנת שתנקה את המבנה החדש אליו עוברים. 

שעות ההובלה

העברת משרד חייבת להיעשות בשעות שאינן שעות הפעילות. רוב ההובלות מתחילות בשעות הלילה ומסתיימות עד כשעה עד שעתיים טרם תחילת יום העבודה במשרד. כל זאת נעשה על מנת לא לפגוע בעבודה השוטפת במשרד. המטרה של חברת ההובלה היא שכשהעובדים יגיעו בבוקר למשרד, כל הציוד שלהם יהיה מסודר ונגיש.

טיפ: הדרך הטובה ביותר להבטיח כי ההובלה תתבצע בצורה בה היא לא תפגע בפעילות היא לקבוע הובלה ביום שישי, דבר אשר יעניק לכם את האפשרות לסדר את המשרד טיפ טופ בסוף שבוע.
 

נכתב על ידי עילאי פרץ - מנהל בחברת הובלות דוד. לפרופיל