כיצד לעבור בשלום העברת משרד?

כיצד לעבור בשלום העברת משרד?

מלא את הפרטים הבאים
כיצד לעבור בשלום העברת משרד?

אין ספק שהובלה של משרד שלם ממקום למקום, היא סיפור רציני. המשרד או העסק צועד לקראת שינוי משמעותי, ויש לתכנן את המעבר מראש, כך שיהיה כמה שיותר חלק ונטול בעיות. האלמנט המרכזי שיש לקחת בחשבון, הוא שהמעבר לא ישבש את הסדר התקין של המקום והעובדים, לוח הזמנים ושגרת היומיום.

רוצים להעביר לבד את העסק או המשרד?

זה אפשרי. הדבר הראשון, יש לתכנן נכון את הזמן ולבדוק מהו הזמן המתאים ביותר לעבור בו משרד.
השלב הבא, הוא לבנות בעצמכם תכנית העברה ולבצע חשיבה מראש על צרכי העסק ועל הבעיות שעלולות לצוץ בעת המעבר. חוץ מזה, עליכם לארוז את הציוד בהתאם לצורך, לרשום תכולה בדיוק רב, לסדר לפי המשרדים, לספק קרטונים, לקפל קרטונים, להשאיר את המקום נקי אחריך ובסוף עוד להעמיס את הכל לבד עם העובדים שלך, ולקוות שהמשאית תגיע בשלום ליעד. נשמע מסובך, לא?

אז איך מתכוננים להעברת משרד בחברת הובלה רצינית וותיקה?

אפשר להעביר לבד את העסק שלך, אבל למה לעשות זאת לבד ולהסתכן בבעיות שעלולות לעלות בזמן אריזה, הובלה ופירוק כשחברה מקצועית ורבת ניסיון בהעברת משרדים גדולים כמו הובלות דוד יכולה לעשות זאת בשבילך, כך שתהיה בטוח לאורך כך הדרך, משלב תכנון האריזה במשרד הישן ועד המעבר והסידור של המקום החדש.

חברת ההובלות הותיקה, הובלות דוד, מנוסה בהעברות משרדים גדולים, שלהם יש צרכים אחרים לגמרי ממעבר דירה או אפילו משרד קטן ומציעה ביטוח מלא על כל השירותים שלה.  לפני כל מעבר של עסק למקום חדש, אנחנו שולחים נציג  אליכם למשרד, שיבדוק בדקדקנות את הציוד וייעץ לגבי אופן האריזה וההובלה המתאים לו ביותר. הנציג בודק האם יש ציוד רגיש, מתכנן את הציוד הטכנולוגי שיידרש להעברת המשרד שלכם,  מעריך את כמות הציוד, את תנאי ההובלה ואת לוח הזמנים הצפוי לאריזה והעמסה של הציוד שלכם.

אחרי הביקור, היועץ שלנו יציג בפניכם הצעת מחיר מלאה. החברה שלנו מציעה שירותי אריזה מצוות מקצועי ומיומן בנוסף לאספקת חומרי אריזה. יתכן ועובדי המשרד שלכם יודעים לארוז בצורה טובה, אך אריזת משרדים היא עסק אחר לגמרי שיש להקפיד בו על אופן האריזה לציוד הרגיש ולהימנע משריטות או שפשופים, לפירוק והרכבה מהירים  של רהיטים בעסק וכן לתיוק המדויק והמסודר של מסמכים לפי ארגזים כך שאחרי ההובלה, הסידור החדש יהיה מהיר וקל.

הדבר הכי חשוב- ההובלה

הובלת משרד צריכה להתבצע בשעות שלא יפריעו לשעות העבודה השוטפות. בדרך כלל הובלה תתחיל בלילה, ותסתיים שעות ספורות לפני יום העבודה שיתחיל במשרד החדש. המובילים שלנו, שיטפלו בציוד בעדינות וביסודיות יגיעו אל העסק במשאיות חדישות, בהן יש מקומות לשישה עובדים וכן מאובזרות בכריות אוויר, שמונעות תנועה מרובה של הציוד העדין שלכם. השינוע מתבצע במכשירים מתקדמים באופן הכי מקצועי, תוך מתן אחריות שהציוד יישמר בדיוק כפי שיצא מהמשרד. כמו כן, ניתן לעקוב  על הציוד המועבר בזמן אמת בעזרת מערכת חדשנית ומשוכללת.

אז אם בית העסק שלך ותכולתו חשובים ויקרים לך, כדאי לך לדאוג להעברתם בשלום אל מקום חדש, בעזרת צוות וליווי מקצועי, יעיל ומיומן שעושה זאת במשך שנים בהצלחה גדולה.