הובלת משרדים במרכז - הובלות דוד
פורטל לקוחות
הובלת משרדים במרכז

הובלת משרדים במרכז

מלא את הפרטים הבאים

שדה חובה

הובלת משרדים במרכז

בישראל, כמו בשאר העולם, מרבית אזורי העסקים ממוקמים במרכז הארץ. הובלת משרד באזור חדרה, אזור השרון, פתח תקווה, תל אביב, ראשון לציון, רמלה, לוד, רחובות, מודיעין, ירושלים ואשדוד דורשת הערכות מוקדמת בגלל הריכוזיות בערים אלא. להלן כמה טיפים להובלה מוצלחת של המשרד עם הובלות דוד.

דברו עם העובדים והכינו אותם מבעוד מועד

לא מספיק רק לשחרר את העובדים ליומיים הביתה 'כי מעבירים את המשרד', בצורה כזו הם יסתכלו על העניין כאחריות של מישהו אחר ולא יתרמו להצלחת המעבר. מומלץ וכדאי להכין את העובדים מראש ולבקש מכל אחד לארוז את דברי הערך שבמשרדו כדי לא לקחת אחריות על ציוד נוסף מעבר לציוד המשרדי. מעבר לכך, אולי לעובדים יש הצעות לייעול? אולי חלקם מעוניינים להגיע לעבוד וניתן לספח אותם לטובת ההובלה? בכל מקרה שיתוף העובדים יכול רק להיטיב עם המעבר.

חנייה זה ערך עליון

כיסאות, מחשבים, מקרר, שולחנות ועוד ציוד יקר שחשוב שישמר ויגיע בבטחה למשרד החדש. בערים במרכז הארץ ישנה מצוקת חנייה ולרוב משאיות הובלה לא יכולות להיכנס לחניון תת קרקעי עקב מגבלת הגובה. מנו עובד שישמור חנייה במשרד הישן למובילים ועוד עובד שישמור חנייה במשרד החדש. ככל שלמובילים יהיה קל יותר, כך נמנע הסיכוי שייגרם נזק כלשהו בהמשך.

גיבוי מאגר נתונים

אם כיסא נשבר אפשר לקנות חדש, מחשב שהפסיק לעבוד ניתן להחליפו בקלות יתרה - על ציוד לרוב יש ביטוח, על מאגר נתונים של העסק לעומת זאת אין. מאגר שכולל פרטי לקוחות, פרטי עובדים, ספקים, הצעות מחיר והיסטוריה רלוונטית  הוא הדבר הכי יקר ביום ההובלה. חשוב לפנות לאיש המחשבים בעסק (ואם אין אז להתייעץ עם איש מחשבים) לגבי גיבוי הנתונים באינטרנט, אם יש לכם מידע סודי שאתם לא רוצים להעלות לרשת – ניתן לקנות דיסק און קי ולגבות את הכול מבעוד מועד.

תזמון נכון ליום ההובלה

בערים גדולות במרכז הארץ כגון תל אביב, פתח תקווה, ירושלים, רחובות, ראשון לציון הובלה שיכולה לקחת כמה שעות תתבזבז על יום שלם בגלל עומס תנועה, מחסור בחנייה, שיפוצים וחסימת דרכים. שעות הבוקר בערים הגדולות במרכז הארץ הן לרוב שעות פקוקות מכיוון שהמון עובדים מגיעים מחוץ לעיר עם רכב וכך גם שעות אחר הצהריים. בתל אביב בשעות הצהריים מגיעות משאיות מזון ושתייה וחוסמות את התנועה בעיקר ברחובות הראשיים. באזור השרון בשעות הצהריים יש תנועה רבה סביב מוקדי בילוי לילדים אחר הצהריים. הובלה יעילה זו הובלה שמתוכננת מראש לפי התנועה בעיר. כדאי לקבוע הובלה לשעות הצהריים / שעות הערב שהן שעות פחות עמוסות בערים הגדולות במרכז הארץ.

להקל על המובילים

אריזה נכונה, הוראות ברורות, שמירת חנייה מבעוד מועד- כל אלו מקלים על המובילים ולכן מקלים על ההובלה. אל תחכו לרגע האחרון עם הפרטים הקטנים כי הם אלו שיעשו את כל ההבדל.
ארזו את המשרד בחוכמה. חוטי כבלים מרוכזים בארגזים מסודרים, מחשבים בארגזים משלהם, טלפונים עטופים וארוזים יחד- לא רק שאריזה חכמה מקלה על המובילים לדעת מה לשים לפני מה, בצורה כזו אתם גם מונעים אבדות בדרך ושומרים על הציוד המשרדי שלכם.

אז אם לאחר כל זה החלטתם ללכת על ההובלה, פנו לחברת הובלות דוד, קבלו מהם הצעת מחיר.
בהצלחה בהובלה!