העברת ציוד דיגיטלי רגיש - הובלות דוד
פורטל לקוחות
העברת ציוד דיגיטלי רגיש

העברת ציוד דיגיטלי רגיש

מלא את הפרטים הבאים

שדה חובה

ציוד דיגיטלי רגיש

העברת ציוד דיגיטלי רגיש מחייבת חברת הובלות המצוידת במכוניות ובציוד המתאים והמשוכלל ביותר. ציוד זה חייב להבטיח לבעל העסק או האדם הפרטי כי הציוד הדיגיטלי יגיע לנקודת היעד בצורה שלמה וללא כל נזק. מאמר זה יגולל בפניכם את חשיבות בחירת חברת ההובלות המתאימה ומה זה בעצמם אומר העברה של ציוד דיגיטלי.

חוששים ופועלים בצורה שגויה


פעמים רבות רגע הבחירה של חברת הובלה אשר תוביל את הציוד הדיגיטלי הרגיש של המשרד, מעלה חשש מסוים. ברוב הפעמים מדובר על מחשבים, שרתים, דיסקים עליהם צרובה אינפורמציה קריטית לחברה וכל פגיעה באלו יכולה להיות קריטית לאותו עסק. אין זה מקרי כי פעמים רבות אנו רואים כי אנשים מעדיפים להעביר את הציוד הרגיש ברכבם הפרטי וזאת על מנת להעביר אותו בזהירות מרבית. אך מה קורה כאשר הציוד כולל שרתים, מחשבים וציוד במשקל ובגודל אשר אינו יכול להיכנס לרכב פרטי? מה קורה כאשר בעל העסק מעביר את הציוד הרגיש בצורה לא מקצועית וזה נהרס? הדרך בה צריך לפעול חייבת להיות דרך הגיונית וההיגיון מצביע על בחירת חברת הובלה, כמו למשל הובלות דוד, בעלת ניסיון ומוניטין בתחום העברת משרדים וציוד דיגיטלי רגיש וזו אשר יכולה להבטיח ללקוח כי היא תעביר את התכולה על ידי ציוד משוכלל ביותר, כל הציוד יהיה מבוטח ויגיע ללא פגע ליעד הסופי שלו.

הובלת ציוד רגיש- מה צריך?


אם נתקלתם ברשימה ארוכה של חברות הובלה ואינכם יודעים איזו חברה יכולה להעביר בצורה המקצועית והבטוחה ביותר את הציוד שלכם, ההמלצה היא לבחור בחברה אשר עומדת בקריטריונים הבאים:

  • חברה חוקית- הצעד הראשון תמיד יהיה הקפדה על כך שהחברה בה אתם בוחרים תהיה חברה חוקית. כאן חשוב לראות את רישיון העסק, וספקים שונים איתם חברת ההובלות משתפת פעולה ויכולים לעזור לכם בכל הקשור אל תהליך המעבר.
  • ניסיון ולקוחות- משום שקיימות חברות הובלה רבות חשוב לוודא כי החברה בה אתם בוחרים בעלת ניסיון בסוג ההובלה או העברת ציוד הדומה לשלכם. בנוסף, חשוב מאוד לבדוק מי הלקוחות הקבועים של החברה, האם היא יכולה לספק לכם רשימת ממליצים ומה המוניטין שלה. כל אלו יציירו את התמונה הנכונה של החברה ותוכלו לדעת אם היא זו שמתאימה לכם.
  • ציוד- העברת ציוד רגיש משמע העברתו בכלי שינוע מיוחדים, כמו למשל מנופים, משאיות מרופדות, כריות אוויר בכלי הרכב של החברה ועוד.
  • אריזה- יש לוודא כי החברה דואגת לאריזה המעניקה הגנה מקסימאלית לציוד הרגיש שלכם. חשוב לוודא כי מדובר על ציוד המתאים לדברים שלכם וכן למקצוענים אשר יודעים כיצד לארוז אותם טרם ההובלה.
  • אנשי מקצוע- אם מדובר על מחשבים וציוד אלקטרוני אשר חובה לפרק לפני השינוע ולהרכיב מחדש לאחר סיום ההובלה, חובה לוודא כי החברה מעסיקה טכנאים מקצועיים שיבצעו את העבודה.
  • ביטוחים- יש לוודא כי החברה יכולה לספק לכם ביטוח מקיף להובלת הציוד הרגיש.

נכתב על ידי עילאי פרץ - מנהל בחברת הובלות דוד. לפרופיל