המטרה של כל עסק המחליט להעביר את המיקום של המשרד שלו לאזור אחר היא לבצע הובלה מסודרת ומקצועית של תכולת המשרד ללא השבתת הפעילות השוטפת של המשרד, דבר אשר יכול לגרום לעסק נזק רב. מאמר זה יגולל בפניכם כיצד חברת הובלות מקצועית ובעלת ניסיון בתחום הובלת משרדים מצליחה לעמוד במשימה זו.
חברת הובלה מקצועית תתכנן בצורה מוקפדת את כל תהליך ההובלה, תוך שהיא לוקחת בחשבון את כל התקלות שיכולות להתרחש בעת המעבר וכתיבת תוכנית פעולה אשר תכלול פתרונות אלטרנטיביים לכל בעיה. לשם תכנון וכתיבת כל שלבי תוכנית המעבר, נציג החברה יגיע אל המשרד, ירשום מהו הציוד אותו יש להוביל, האם קיים ציוד חריג או רגיש הדורש אריזה מיוחדת ותנאי הובלה מיוחדים. האם קיים ציוד כמו למשל כספת אשר דורשת מחברת ההובלה מנוף וכן האם קיים ציוד טכנולוגי הדורש פירוק על ידי אנשי מקצוע, נסיעה בתנאים מיוחדים והרכבה במיקום החדש. כמו כן אסור לשכוח את עניין הניקון במשרד חשוב להשאיר מאחור שטח נקי ומאורגן ולא פחות חשוב להכנס למשרד נקי ומצחוצח כדי להתחיל ברגל ימין
נציג החברה ירשום מהי כמות החפצים, מהם שלבי המעבר הכוללים את הפירוק, האריזה, העמסה למשאית, ההובלה והרכבה מחדש במיקום המיועד. בנוסף, הוא ירשום האם מדובר במשרד גדול הכולל מספר קומות או שמא מדובר במשרד הכולל קומה אחת ומספר חדרים. בהתאם הוא ירשום בתוכנית כמה הערכת זמן לכל אחת מהפעולות בכל אחת מהקומות. תכנון מקדים של ההובלה יאפשר לחברת ההובלה להיערך בצורה מתאימה להעברת הציוד ולהוציא את הדברים לפועל בצורה מדוקדקת. כמו כן, חשוב לא לשכוח לפנות לחברת ניקיון משרדים על מנת שתנקה את המבנה החדש אליו עוברים.
העברת משרד חייבת להיעשות בשעות שאינן שעות הפעילות. רוב ההובלות מתחילות בשעות הלילה ומסתיימות עד כשעה עד שעתיים טרם תחילת יום העבודה במשרד. כל זאת נעשה על מנת לא לפגוע בעבודה השוטפת במשרד. המטרה של חברת ההובלה היא שכשהעובדים יגיעו בבוקר למשרד, כל הציוד שלהם יהיה מסודר ונגיש.
טיפ: הדרך הטובה ביותר להבטיח כי ההובלה תתבצע בצורה בה היא לא תפגע בפעילות היא לקבוע הובלה ביום שישי, דבר אשר יעניק לכם את האפשרות לסדר את המשרד טיפ טופ בסוף שבוע.
נכתב על ידי עילאי פרץ - מנהל בחברת הובלות דוד. לפרופיל Google+