פורטל לקוחות

פורטל הלקוחות שלנו נבנה כדי להעניק לכם חוויית שירות פשוטה ונוחה בכל זמן ובכל מקום. בפורטל תוכלו לבצע מגוון פעולות בלחיצת כפתור, כגון קבלת הצעות מחיר מותאמות אישית, דיווח על תקלות, מעקב אחר סטטוס הזמנות, קבלת עדכונים בזמן אמת ועוד. עם ממשק ידידותי ותמיכה מלאה, פורטל הלקוחות שלנו מאפשר לכם לנהל את השירותים שלכם בקלות וביעילות. כי אצלנו, השירות תמיד בהישג יד.

פנייה מכוונת ללקוחות אחסנה

הפנייה באמצעות מייל בלבד.
נא לציין את כלל הפרטים הרלוונטים ונציג המרכז הלוגיסטי ישיב בהקדם.

פנייה מכוונת לשירות הלקוחות

ניתן לפנות לשירות הלקוחות ולקבל מענה מהיר במייל או בוואטס אפ לבחירתכם.

הצעת מחיר למשלוח חד פעמי

חברתינו מציעה את האפשרות להזמין משלוח חד פעמי ללא חתימה על חוזה הפצה.

כל שעליכם לעשות – למלא את הטופס המכוון ונציג מטעימנו יצור עמכם קשר לתמחור ותשלום.

באפשרותיכם לבחור בסוג המשלוח, סוג ההפצה והזמנים.

נציגינו מחכים לטופס שלכם וישמחו לטפל בפנייתכם.

שמחים שסמכת עלינו לביצוע השליחות שלך.

כמה שלבים פשוטים לביצוע ההזמנה;

  1. תחילה מלאו את הטופס.
  2. לאחר מכן צרו עמנו קשר דרך הוואטס אפ שלנו לקבלת מחיר עבור השירות.
  3. לאחר קבלת המחיר תוכלו לעבור לדף התשלום בקישור למטה.
  4. רק לאחר ביצוע התשלום נוכל להעביר את המשלוח לתפעול.

לכל שאלה אנחנו תמיד זמינים עבורכם. בהצלחה 🙂

פרטי הגורם המשלם:
פרטי המוצא:
פרטי היעד
1. מילוי הטופס אינו מהווה אישור להובלה ו/או לשירות המבוקש. אישור ינתן רק לאחר סגירת התשלום וקבלת אישור חוזר מנציג השירות ו/או תפעול.

2. כל נזק למטען יפוצה במידה ויאושר בסכום שלא יעלה על סכום התשלום של הלקוח.

3. התשלום יבוצע מראש והינו תנאי לקבל השירות.

4. יש לדרוש מספר הובלה/ משלוח מנציג השירות לצורך מעקב לאחר ההובלה/ משלוח.

5. מחיר ההובלה יקבע טרם גביית התשלום ולאחר מילוי הטופס.

6. משלוח שאינו ארוז בצורה מיטבית לא ייאסף ע"י השליח. דחיית המשלוח רק לאחר אישור המזמין ובתשלום נוסף.

7. במידה ויתגלו חריגות גובה/ מידות למשלוח המשלוח יעוכב עד להשלמת תשלום נוסף.

8. משלוחים שיוקמו עד השעה 12:00 ייאספו ביום המחרת. אנו עובדים בימים א-ה ללא ימי שישי וערבי חג.

9. לא יינתן שירות למוצרים שבירים ו/או בעלי ערך סנטימנטלי גבוהה כגון יצירות אמנות וכו'.

10. לא יינתן שירות למוצרים יקרי ערך כגון: טלפונים, מחשבים ועוד'

11. במידה ונדרש להפצה / איסוף חוזר יבוצע בעלות נוספת.

הזמנת משאית צמודה ליום עבודה או הובלה

אנו מציעים ללקוחות החברה להזמין משאית להובלה ישירה או לקו חלוקה יומי.

ניתן להזמין משאיות לפי משקל, צוות סבלים, עוזר נהג ועוד מגוון שירותים שונים.

בכדי לבצע הזמנה יש ללחוץ על הכפתור ממש כאן.

שמחים שסמכת עלינו לביצוע השליחות שלך.
אנחנו נעבור שלב שלב בתהליך הזנת הפרטים הדרושים למשלוח.

שימו לב! לאחר שליחת הטופס מחלקות התפעול והשירות שלנו יבחנו את הבקשה ויחזירו אליכם תשובה במייל.

פרטי נק' התייצבות
פרטי נק' פריקה/ שחרור

פתיחת משתמש חדש

טופס פתיחת משתמש חדש.

טופס פתיחת משתמש ישרוטל

דיווח תקלה

נתקלתם בתקלה? דווחו לנו בטופס הבא:

צירוף צילום מסך - קובץ תמונה בלבד, עד 15 מ"ב

פתיחת משתמש

אנו זמינים להדרכות בימים א-ה בשעות 09:00-15:00.

שלחו לנו את התאריך הרצוי ואנו נגיב לכם עם אישור למייל.

הודעות ועדכונים

לכבוד חג האורים, אנו מאחלים לכם ולמשפחותיכם חג של אור, שמחה ובריאות.
בימים מיוחדים אלו, אנו שולחים ברכות של הצלחה ושמירה לכל כוחות הביטחון שלנו, שמגנים עלינו במסירות אין קץ.
שנזכה לאחדות בין העם ולחג שיביא עמו ניסים והגשמת חלומות.

תודה שאתם חלק מהמשפחה שלנו,
חג חנוכה שמח!

לקוחות יקרים,
ביום הזיכרון החל בתאריך 13.05.2024 אנו נעבוד במתכונת מצומצמת. פיזורים עד השעה 13:00 ללא איסופים.
שנדע ימים טובים יותר…

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו

דילוג לתוכן