הובלה חקלאית | הובלה חקלאית ברחבי הארץ - הובלות דוד
פורטל לקוחות
הובלה חקלאית: הזורעים בדמעה, ברינה יובילו

הובלה חקלאית: הזורעים בדמעה, ברינה יובילו

מלא את הפרטים הבאים

שדה חובה

הובלה חקלאית: הזורעים בדמעה, ברינה יובילו

אז אחרי שזרעתם, טיפחתם, דישנתם, חרשתם וקטפתם, איך תובילו את התוצרת היקרה שלכם? נכון. איתנו! אנו מספקים הובלה חקלאית ברחבי הארץ, תוך התחשבות, רגישות ושימת לב לפרטים הקטנים, ומתוך הערכה רבה לתוצרת שאנחנו מובילים.

שומרים לכם על היבול

רק מי שמתעסק עם חקלאות באופן ישיר, עובד את האדמה ומטפח אותה כל השנה, יידע להעריך הובלה חקלאית טובה. ורק מי שיש לו את הנסיון והכלים לבצע הובלה כזו, יכול להציע לכם את שירותיו.

כדי לבצע הובלה חקלאית חשוב להכיר את התחום על בוריו, לדעת איך ובאילו תנאים להוביל את הסחורה, כך שהיא לא תתקלקל, תשתמר היטב ותגיע ליעד טרייה ורעננה, אחרת עוד עלולים הלקוחות לדחות אותה על הסף, וכל העבודה הקשה שלכם תרד לטמיון.

תוצרת חקלאית אינה רק ירקות ופירות, אלא גם מוצרים כמו חלב, תערובות חקלאית, סוגי תחמיץ המשמש כמזון לפרות ועוד. כל אחד מאלו דורש שיטת אחסון מיוחדת, עם אוורור וקירור מתאימים, כדי לשמור על טריות המוצר עד שיגיע ליעד.

חשוב להבין שזוהי עבודה שלא כל אחד יכול לבצע, אם אין לו את הציוד המתאים ואת הידע מבוסס הנסיון המקצועי, כדי להוביל כל סוג של הובלה חקלאית בבטחה.

הולכים עם הטובים ביותר

חברת הובלות דוד היא חברת הובלות ותיקה בשוק ההובלות, גם כאלו הדורשות התייחסות מיוחדת, גם כאלו שכוללות מרחקי נסיעה ארוכים וגם הובלות בתוך העיר. יש לנו את הנסיון המקצועי שרכשנו במהלך השנים, את הציוד המתאים והחדשני ביותר שיבטיח לכם הובלה חקלאית לפי כל כללי התקן המחמירים, כדי לשמור על איכות המוצר, יש לנו צי של משאיות חדשניות, אמצעי קירור, אוורור ועוד. איתנו אתם יכלים להיות סמוכים ובטוחים שהעבודה נעשית כפי שהיא צריכה להיעשות ושאמצעי ההובלה שלנו יבטיחו נסיעה חלקה על הכביש, כדי שלא ייגרם כל נזק לסחורה שלכם ששמורה בידינו עד הגעתה ליעד.

למעוניינים בשירותי הובלה חקלאית בכל הארץ, בתנאים קפדניים על פי הנדרש, ועם הבטחה לשמירה על תנאי הובלה הולמים, זה בדיוק הזמן שלכם להתקשר אלינו לטלפון  1-700-071-075ולקבל יעוץ, סיוע וליווי מאחד מאנשי הצוות המיומנים שלנו.