חשיבות חתימת חוזה מול מוביל - הובלות דוד
פורטל לקוחות
חשיבות חתימת חוזה מול מוביל

חשיבות חתימת חוזה מול מוביל

מלא את הפרטים הבאים

שדה חובה

בזמן שאתם מתכוננים לעבור דירה יש כמה דברים חשובים שיש לעשות לפני כן. כאשר בין הדברים החשובים ביותר הוא לסכם את תנאי עבודה עם חברת ההובלות. יש לחתום על חוזה עם המוביל ולוודא שלא יהיו טעויות או אי הבנות לכאן או לכאן.

סביר להניח ששמעתם מחברים או מכרים על חוויות מעבר הדירה שלהם. הם קבעו עם המוביל בשבע בבוקר והוא הגיע בעשר. הם קבעו עם המוביל שיגיע ביום מסוים ולבסוף הוא בכלל לא הופיע. על מנת שזה לא יהיה הסיפור שלכם וכדי שתוכלו להימנע מכאלו מצבים, הנה כמה דברים שתוכלו לעשות לאחר בחירת חברת ההובלות.

עריכת חוזה עם המוביל

כאשר עורכים חוזה עם המוביל יש לכתוב את כל הפרטים הקשורים להובלה. יש לציין את מקום הדירה ממנה אוספים את התכולה ואת מקום היעד. יש לפרט את טיב התכולה, לסכם על מספר המובילים, לקבוע את המחיר הסופי ולציין את מועד ההובלה עם השעה שנקבעה. בנוסף, יש לסכם עם המוביל על סכום פיצויים והיה ולא עמד בהתחייבויות שלו, כלומר, אם החברה בסופו של דבר לא תספק ללקוחות את השירות או לא תגיע לשם ביצוע ההובלה. לחוזה חשיבות רבה, כך כל צד, הן המוביל והן בעל הדירה יהיו בטוחים יותר וגם מחויבים יותר לתהליך המעבר.

כל הדגשים אליהם לשים לב

בעת כתיבת חוזה יש להתייחס למרחק הנסיעה ולגובה הבניין. יש הבדל בין נסיעה קצרה לנסיעה ארוכה, מדובר על זמן, הוצאות ודלק. כאשר מדובר על העלאה והורדה של ציוד או רהיטים מבניין בו יש קומות חייבים ליידע על כך מראש את חברת ההובלות כדי שיוכלו להיערך בהתאם. אם אין מעלית או אם חדר המדרגות הוא צר מידיי לעיתים יש צורך להיעזר במנוף. בעת חתימת החוזה יש לעדכן את חברת ההובלות בכל הפרטים כדי שהיא תוכל להיות מוכנה מראש, להיערך בהתאם, להתאים את גודלו של הרכב ואת מספר המובילים ובאופן כללי, לספק את השירותים הנחוצים בהתאמה לצרכי המעבר שלכם.

תעודת ביטוח

בקשו מהמוביל להציג תעודת ביטוח ובדקו שזוהי אכן התעודה הנכונה, זו אמורה להיות תעודת ביטוח לתכולת הדירה, ולא למשל תעודת ביטוח למשאית החברה. בצורה זאת תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאם ייגרם נזק כלשהו לרכוש שלכם, ישנו כיסוי ואתם תקבלו פיצויים. וחשוב כי נושא הביטוח, גם הוא יצוין בחוזה שאתם חותמים.

בעיות שתיתכנה

למרות שנחתם חוזה עלולות לצוץ בעיות ביום ההובלה. כדאי מאוד להיות ערוכים לכך מראש ולהיות מוכנים לפתור את הבעיה. גם כאשר עורכים חוזה, יש לחשוב טוב לפני כן, על בעיות אפשרויות שיכולות לצוץ כדי שיהיה אפשר להתמודד עמן בצורה שמקובלת על שני הצדדים וזאת כדי שההובלה תתבצע כפי שנקבע.

בחירת החברה

חברת הובלות בעלת מוניטין ושם, חברה מקצועית עתירת ניסיון שאחרים יוכלו להמליץ עליה, לרוב תציע לכם את האפשרות לחתום על חוזה מולה ותשים את כל נושא השקיפות והאמינות במקום הראשון. הנה המלצה עבורכם – כדי שכולם יהיו מרוצים ולא יהיו הפרות חוזה שנובעות מעייפות, התשה או תסכול, מומלץ להזמין את המובילים לשעה מוקדמת בבוקר ולהיות ראשונים בתור. בצורה זו גוברים הסיכויים שהמובילים יגיעו בזמן ויהיו ערניים יותר. כך גם יפחת הסיכוי שיגרם איזשהו נזק לתכולת הדירה שלכם. וכמובן, שכך גם יישאר לכם זמן לפרוק את הארגזים.

לסיכום

בכל הקשור להובלות דירות יש לעגן את כל פרטי ההובלה בהסכם כתוב מראש, הסכם מפורט וברור ללא מקום לטעויות או ספקות, כל זאת על מנת להבטיח את הגעתם של המובילים בזמן ואת ביצוע משימת ההובלה על הצד הטוב ביותר.