טיפים ודברים חשובים לבחירת מוביל לציודכם - הובלות דוד
פורטל לקוחות
טיפים ודברים חשובים לבחירת מוביל לציודכם

טיפים ודברים חשובים לבחירת מוביל לציודכם

מלא את הפרטים הבאים

שדה חובה

טיפים ודברים חשובים לבחירת מוביל לציודכם

בחירת מוביל דורשת שימוש במערכת שיקולים מורכבת. בראש ובראשונה רצוי לבחור מוביל על פי המלצות. אפשר לברר לגבי שירותי הובלות מול קולגות, חברים, בני משפחה או אפילו שכנים.

המלצות עוזרות לזהות מוביל ברמה גבוהה ויכולות למנוע בזבוז של זמן וכסף. מצד שני, זכרו כי שירותי הובלה ודינאמיקה מול המוביל הם ברוב המקרים סובייקטיביים לחלוטין. שירות הובלות שהתאים לחבר עלול לאכזב אתכם, בעיקר כאשר מדובר על טעינה, שינוע ופריקה של ציוד רגיש. המטרה של המלצה היא לספק לכם חוות דעת ראשונית וגסה: אל תסמכו באופן מוחלט על ההמלצה וצרו קשר עם נציגי חברת ההובלות על מנת להבין במה מדובר.

מחירים וביטוח


בחירת מוביל לציודכם דורשת בדיקה של טווח מחירים. אין סיבה לשלם מחיר מופרז על שירותי הובלה וקיים מחירון יחסית קבוע אותו נהוג לגבות. בדקו האם חברת ההובלות עומדת בשורה אחת עם המחירון הנפוץ, בקשו לדעת באופן ספציפי מה כוללת הצעת המחיר ואל תתביישו להתמקח. תוספות מרכזיות בהובלות נגבות עבור קומות גבוהות ללא מעלית, גישה בעייתית וכמובן שימוש בבמת הרמה או מנוף.

אחד הטיפים החשובים ביותר עבור הובלה מוצלחת הוא לברר לגבי ביטוח. זכרו כי המוביל מקבל אחריות מלאה על הציוד שלכם למשך מספר שעות לפחות. במהלך הזמן הזה הציוד רחוק מכם, אתם לא שולטים עליו ואין לכם שום דבר לשמור על תקינותו. הגיבוי היחיד שניתן לכם במהלך ההובלה בא לידי ביטוי בפוליסת הביטוח. ביטוח הוא לא פריבילגיה ובמקרים רבים הוא עושה את ההבדל בין הובלה מהירה, איכותית ומקצועית לבין נזקים בלתי הפיכים. בדקו מול המוביל האם יש לו ביטוח ובקשו לראות את הפוליסה. ודאו כי התאריכים על הפוליסה תואמים לצרכים שלכם ושימוש לב לאותיות הקטנות. פוליסה של חברת הובלות שונה מפוליסת ביטוח פרטית ויש לכך משמעות גדולה כאשר מובילים ציוד רגיש.

תיאום פגישת היכרות


עוד טיפ שיכול לעזור בעת בחירת מוביל היא לקבוע פגישת היכרות לא מחייבת. פגישה כזו יכולה לתרום בזיהוי יחסי האנוש של המוביל. יום ההובלה הוא ממילא מלחיץ, עמוס ובעייתי ולכן הדבר האחרון שאתם רוצים הוא להתנהל מול מוביל חסר סבלנות. מובילים אדיבים יתרמו לשקט הנפשי שלכם ויעזרו לעבור את ההובלה בשלום. בסופו של דבר, עדיף לשלם עוד כמה מאות שקלים על הובלה מחברה מנוסה ונציגים מקצועיים מאשר להתמודד עם ריבים וויכוחים.

אריזה ופירוק רהיטים


הדברים החשובים באמת לגבי ההובלה נקבעים לפי הצרכים שלכם. אם אתם מעבירים מכשירי חשמל, רהיטים, תמונות בעלות ערך וכן הלאה, עליכם לבדוק כי הכל נארז בצורה נכונה ונשמר גם בתוך המשאית. לוו את המובילים ובדקו האם הם עומדים בהתחייבויות.

בנוסף, זכרו כי קיימת אפשרות להזמין שירותי אריזה ופירוק רהיטים. אלו שירותים החוסכים המון זמן עבור הלקוחות והם אידיאליים בדירות קטנות וגדולות. במהלך השירות שולחת חברת ההובלות נציגים שאורזים את הציוד עבור הלקוח, מפרקים במהירות רהיטים ואף מרכיבים אותם מחדש ביעד. קחו בחשבון את השירות הזה כאשר אתם מזמינים הובלות ואולי תוכלו לקצר את המעבר באופן משמעותי. 

נכתב על ידי עילאי פרץ - מנהל בחברת הובלות דוד. לפרופיל