מחירון הובלת דירות - הובלות דוד
פורטל לקוחות
מחירון הובלת דירות

מחירון הובלת דירות

מלא את הפרטים הבאים

שדה חובה

מחירון הובלת דירות

הובלת דירות היא עניין שבשגרה. לא בכדי קיימות הרבה חברות הובלת דירות, משרדים או עסקים. המלאכה איננה פשוטה. אין מדובר כאן רק באחסון הרכוש בקרטונים וארגזים, אלא  בהרבה מעבר לכך, ולכן חשוב מאוד לבחור חברה בעלת וותק וניסיון בתחום.


כאמור, מן הראוי לבחור חברה וותיקה המעסיקה אך ורק אנשי מקצוע מיומנים. חברת הובלות חייבת לגלות גמישות ולהיות מוכנה למצבים שאינם צפויים, לעמוד בלוחות זמנים אשר נקבעו מראש על מנת לא לפגוע בלקוח. יש לעמוד בתקנים, לבקר כל העת את הליך ההובלה, ולעשות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. לעיתים נדרש מנוף חשמלי על מנת להעביר חלק מתכולת הדירה, לעיתים העבודה מורכבת יותר שכן הדירה נמצאת בבניין ללא מעלית, וישנם עוד קשיים בדרך.

עלות ההובלה

מן הסתם, כל חברה גובה סכום אחר בעבור הובלת הדירה וברשת האינטרנט ניתן למצוא על נקלה מחירון הובלת דירות וכך לקבל איזושהי אינדיקציה לגבי העלויות הצפויות. לרוב, כאשר יוצרים קשר עם נציג החברה, הוא אכן ינקוב במחיר מוערך, אך אין מדובר כאן במחיר שהוא סופי. לכן, אך זה מתבקש לדרוש מהחברה הצעת מחיר שאיננה נוטה לכאן או לכאן, אלא כזו שהיא מסודרת ולדרוש מנציג החברה לחתום בסמוך להצעת המחיר, וגם הלקוח עצמו חייב לחתום על המסמך. על מנת שלא תצוצנה כל הפתעות בדרך.

כיצד נקבע המחיר?

מחירון הובלת דירות איננו אחיד והוא תלוי במגוון רב של משתנים. מה שמשפיע על עלות ההובלה  הוא מיקומה של הדירה בבניין, האם מדובר בקומה ראשונה או חמישית? האם בבניין ישנה מעלית או שלא? כמובן שהמחיר נקבע גם על סמך מרחק הדירה מהיעד הסופי. ככל שנדרשת נסיעה ארוכה יותר, כך גם העלות תהיה בהתאם. בנוסף, יש לקחת בחשבון  את אפשרויות הגישה לדירה החדשה ולהוסיף עלויות הכרוכות באריזה, בפירוק התכולה ואספקה של אמצעי אחסון כמו ארגזים, וקרטונים. כאשר נדרש מנוף, העלות תהיה גבוהה יותר, אולם לעיתים רבות אין בנמצא שום ברירה אחרת.

עוד פרמטרים לפיהם נקבע המחיר

ישנם לקוחות הנדרשים להעביר רק כמה חפצים בודדים, כמו מכשירי חשמל למשל, או אז המחיר יהיה נמוך יותר, הוא יסתכם בכמה מאות שקלים בודדות ועד 1000 ₪. דירה בת חדר או חדר וחצי, הובלת תכולתה תסתכם ב 1000 ₪ לערך, אך שוב מדובר במחיר משוערך והוא יכול לטפס כלפי מעלה. ישנן הובלות של תכולת דירה שלמה. גם כאן, כאשר הדירה היא קטנה, המחיר יהיה נמוך יותר בהשוואה להובלת תכולת דירה גדולה, בעלת שלושה חדרים ויותר. במקרים של דירות גדולות, המחיר נע בין 1500 ₪ כמחיר התחלתי, אולם הוא יכול לעלות הרבה יותר, במיוחד כאשר המחיר הסופי כולל עוד שירותים כמו אריזה, פריקה, הרכבתם של רהיטים, דרכי גישה שאינן נוחות לדירה החדשה, מיקומה של הדירה בבניין, וכאשר נדרש מנוף חשמלי או הובלה מורכבת במיוחד, קשה יהיה לאמוד את המחיר מראש, את זאת יש לקחת בחשבון ולהיות מוכנים להוצאות לא צפויות.

אין מחיר גורף

מחירון הובלת דירות הינו נושא מורכב ועלול אף להיות סבוך, והוא תלוי במספר רב של פרמטרים שהוזכרו בראשית המאמר. אך מעבר לכל, בהחלט לא כדאי להתפתות לחברה שתציע את המחירים הזולים ביותר, בסופו של דבר מדובר על הרכוש שלכם. לכן, מומלץ, לבחור חברה עתירת ניסיון שזה לא מכבר הובילה אין ספור דירות, ובשל ניסיונה ומקצועיותה, נציגיה ידעו טוב יותר להעריך את עלות הובלת הדירה על מנת שהלקוח יהיה מרוצה הן מהעבודה והם מאמינות חברת ההובלות.